Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Patricia - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Patricia - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

26 September 2013 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het zover! Vandaag begint de reis naar Indonesie! Een droomwens die uitkomt, terug naar mijn roots. En dat voor het eerst helemaal in mijn uppie, wat een overwinning. Ik voelde me zo goed toen ik alleen door de duane ging :) nu nog even wat eten voordat de lange reis van 18uur begint....we maken een tussenstop in dubai en gelukkig was er nog een plekje bij het gangpad.

Op dit moment giert de adrenaline door mijn lijf! Ik heb er super veel zin in!!! Ik hou jullie zo veel mogelijk oo de hoogte. Op naar de gate en tot in Indonesie!!!

XXX

• 26 September 2013 - 09:22

Martijn Christina En Jayden:

Heel veel plezier en geniet wij blijven je volgen en zijn benieuwd naar je reisverslagen.
    Veel liefs. M+C+J

• 26 September 2013 - 10:12

Lisa :

Hee meid, wat ontzettend spannend! Je gaat vast een hele mooie tijd daar beleven en lekker makan makan! Geniet ervan! Xxx

• 26 September 2013 - 21:10

Merel:

Heel veel plezier Tries! Geniet ervan en ik ben heel benieuwd naar je mooie verhalen, xx