Laatste dagen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

20 Oktober 2013 | Indonesië, Kuta

Wat is de laatste week hard gegaan. Morgen alweer naar huis.

Wat heb ik gedaan de laatste dagen? Niet zo veel, behalve genieten! Donderdagavond naar een strandfeest geweest en gedanst met blote voeten in het zand, onder een heldere sterrenhemel, kamovuurtje, leuke muziek, leuke mensen. Super!

De volgende dag naar het luxe resort. Koffer gepakt, 10 minuten lopen in inchecken maar. Wat heerlijk die luxe! Ik had een grote hut met verdieping en buitenbadkamer, erg bijzonder om te douchen in de zon of onder de sterren. En het was er ook heerlijk stil, geen reggeaband die tot s nachts speelt of een moskee die je wakker boert om 4 uur s ochtends. Lekker geslapen dus. Vrijdag vooral aan het zwembad gelegen, met waterval en jaccuzi. Zaterdag was een bewolkte dag. Wel aan strand gelegen, maar ook j hangmat in de hut en lekker geluncht bij minn favo eetcafe waar ze heerlijke gezonde sapjes, shakes en salades maken, maar ook heerlijke broodjes, koffie en gebak hebben.

Vanochtend om 11.30 uur met de speedboot terug naar Bali. Dit keer hoge golven onderweg. Jezus wat eng! De boot klapte een paar keer keihard op het water. Maar ook dit keer geen lasg van misselijkheid. Daarna met een groepje in een shuttle bus naar Kuta gereden. De chauffeur kon een hotel niet vinden dus we zijn wel 3 keer de stad rondgeweest. Uiteindelijk kwam ik om 16.00 uur aan bij mijn slaapplek, een bed & breakfast midden in Kuta. Wat een hectiek hier zeg. Het verkeer is een chaos, mega druk en overak toeristen. Maar wel dicht bij vliegveld, dus dat is handig. Net nog wat laatste souvenirs gekocht (ik hoop dat het allemaal past in mijn koffer) en op aanraden van B&B bij 'warung malan' gegeten, een chinees restaurant. Daar voor nog geen euro een heerlijk pittige en bord vol nasi gegeten en als toetje gebakken banaan met chocola en kaas. Mijn favo indo snack met minn 2 favo nl snacks gecombineerd. Heerlijk, en ook dat voor 1 euro haha,

Nu terug in hotel. Morgen vlieg ik eerst naar Jakarta en dan naar Amsterdam via Abu Dabi. Een reis van circa 22 uur. Dus nu de koffer inpakken en te bed! Natuurlijk had ik nog veel langer willem blijven, maar ook altijd fijn om weer naar huis te gaan! Een troost is dat ik altijd terug kN. En dat ga ik zeer waars hijnlijk ook doen!

Tot heel gauw in NL!

Liefs en xxx

  • 20 Oktober 2013 - 17:04

    Henny:

    ja aan alles komt een end, maar je hebt het heerlijk gehad, en inderdaad je kunt altijd terug, maar dan wel voor een vakantie he. nou meissie hele goeie reis en kan niet wachten om je dinsdag weer te kunnen knuffelen. xxx ma

  • 20 Oktober 2013 - 19:35

    Gretha Van Der Leek:

    Hey Patries,
    Dit heb je toch maar allemaal mooi meegemaakt. Nogmaals, supergoed dat je het hebt gedaan.
    Goeie reis terug naar Nederland. Liefs, Gretha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 7501

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 25 Februari 2015

Thailand

26 September 2013 - 22 Oktober 2013

Indonesie

Landen bezocht: