Sidemen - Reisverslag uit Sidemen, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu Sidemen - Reisverslag uit Sidemen, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu

Sidemen

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

11 Oktober 2013 | Indonesië, Sidemen

De afgelopen dagen waan ik me in een paradijs. Ik slaap in een bungalow midden in de natuur. Ik heb twee terassen, de ene kijkt uit op rijstvelden, de ander grenst aan een stromende rivier. Het B&B ligt afgelegen en buiten het toeristisch gebied. In het begin moest ik heel erg wennen aan de stilte, en was ik alleen maar bezig met waar ik hierna naartor moest gaan en hoe ik dat ging regelen zonder wifi. Maar ik begin steeds meer te wennen haha.

Enig nadeel is de beestmes. Overal mieren, mega wespen en s nachts gekko's op het dak. Die maken een herrie, niet normaal. De eerste nacht amper kunnen slapen.

Gister trekking gedaan van 3 uur met gids door rijstvelden van Sidemen. Wauw, prachtige panorama uitzichten en het enige dat je hoort is de rivier. Vandaag rondtouren met chauffeur in de omgeving van Ubud. Net heerlijk geluncht met verschillende gerechten en uitzicht over rijstvelden. En eindelimk even wifi hier. Voelt heel gek om van de bewoonde wereld af te zijn.

Zojuist ook een kamer geboekt op gili trawangan. Ik durfde het niet aan om op de bonnefooi te gaan. Daar ga ik maandag heen tot vrijdag. Dan weer terug naar Zuid Bali en als het lukt naar Nusa Lembongan.

Ben blij even een verslagje te kunnen schrijven! Ik ga weer verder met de tour en zwemmen in heilig water :)



  • 11 Oktober 2013 - 09:00

    Marieke:

    Klinkt super goed, Patries! Je verhalen. Ik zou er zowat jaloers op kunnen worden.
    Wauw, ik wou dat ik het mee kon maken.
    Wie weet, wie weet .... komt het nog eens.
    Geniet ervan.

  • 11 Oktober 2013 - 10:31

    Gretha:

    Wat een mooie ervaringen doe je op. Zorg ervoor dat je in het heilige water al je ballast achterlaat.

  • 11 Oktober 2013 - 12:18

    Henny:

    volgens mij ben je ook in het paradijs, wat geweldig allemaal, geniet er zoveel mogelijk van meis;kusjes en groeten ma xxx

  • 11 Oktober 2013 - 19:27

    Ada En Anton:

    Lieve patricia

    Eindelijk een reactie van ons wel veel gelezen en gehoord via Marieke. De verhaaltjes die je schrijft zijn erg leuk en geven ons het gevoel dat je het daar erg naar je zin hebt. Voelt voor jou waarschijnlijk als een beetje thuis komen. De doelen van je vakantie zijn erg leuk, cultuur en natuur zullen elkaar steeds afwisselen . Geniet er de komende tijd nog maar goed van want thuis is alles anders.

    Lieve groeten vanuit een regenachtig Driebergen, we blijven je volgen.

    Anton en Aad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 7488

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 25 Februari 2015

Thailand

26 September 2013 - 22 Oktober 2013

Indonesie

Landen bezocht: