Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

08 Oktober 2013 | Indonesië, Kuta

Eindelijk vakantiegevoel! Vandaag een dagje helemaal niks gedaan, behalve uitslapen, aan het zwembad hangen, nagels gelakt, boodschappen, boekje gelezen en havaianas slippers gekocht. Hard aan toe na zo'n intensieve rondreis.

Het hotel is erg mooi, met twee zwembaden, grote tuin, soort bungalowstijl en goede service. Veel nederlanders en australiers hier. Gister fu yong hai gegeten en was heerlijk. Met buik gaat het ook veel beter! Ik kan er weer tegen aan! Het is hier weer een uur later dan in Java, dus was te laat voor het ontbijt. Maar ik kreeg nog wel wat brood met jam, fruit en thee. Dus gelukkig nog prima kunnen eten. Dit hotel ligt ook dicht bij het vliegveld, dus wie weet kom ik hier nog terug de nacht voor de terugreis.

Net met een bintang de zonsondergang gekeken op het strand. Dacht je even rustig te zitten, maar het was super druk en weer een hele groep mensen die met je op de foto willen. Kuta zelf is ook erg toeristisch plaatsje.

Morgen ga ik naar het plaatsje Sidemen, naar een bed and breakfast genaamd Darmada. Daar blijf ik 5 nachten. Het ligt meer in het binnenland, tussen Ubud en Amed, buiten het toeristisch gebied dus ik hoop veel rust. Vanuit daar wil ik ook graag Ubud bezoeken en leuke dingen doen, zoals yoga, meditatie, kookcursus, handlezen, wandelingen etc. Ik weet niet of ik daar wifi verbinding heb, maar ik reken er maar niet op. De week daarna heb ik nog niks gepland, maar dat beslis ik tijdens het verblijf in Sidemen. Dus geen idee wanneer het volgende verslag komt, maar ik hoop natuurlijk snel.

Het is even omschakelen om nu alleen te zijn , maar de vrijheid is ook wat waard! Ik ben erg benieuwd naar Sidemen en kijk uit naar de rust die daar hopelijk is.




  • 08 Oktober 2013 - 17:12

    Henny:

    wouw tries, dat ziet er sprookjesachtig uit, pak lekker je rust, maar doe voorzichtig. neem aan dat break and breakfast in Darmada hetgeen is wat Dudley je adviseerde/ leuke slippers ook en zag ik nou een lekker biertje naast je staan? vandaag controle longarts, alles prima. nou tot gauw maar weer. xxxx ma

  • 08 Oktober 2013 - 17:53

    Marieke:

    Klinkt helemaal leuk!
    Ben erg benieuwd naar je volgende reisverslag en avonturen.
    Rust lekker uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 7506

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 25 Februari 2015

Thailand

26 September 2013 - 22 Oktober 2013

Indonesie

Landen bezocht: