Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Patricia - WaarBenJij.nu

Malang

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

04 Oktober 2013 | Indonesië, Malang

Vandaag naar Malang gereden. Gelukkig niet zo'n lange reis. Gisteravond gezellig aan de bar in het hotel gezeten en gado gado gegeten. Helaas kreeg ik s nachts last van buikpijn en diarree. Gelukkig zijn we nu vroeg in hotel (16.30), zodat ik weer kan bijtanken. Vannacht gaan we om 01.00 uur s nachts met kleine busjes naar de Bromo vulkaan. We zijn dan de volgendr dag terug om 12.00 uur en dan de middag weer vrij. Ik wil de Bromo niet missen en neem een rol wcpapier mee :)

Vanochtend zijn we eerst om 08.00uur naar een kreteksigaretten (kruidnagel) fabriek geweest in Kediri. Daar werken 20.000 vrouwen in grote hallen. Bijna alles gebeurt met de hand, het rollen, het inpakken en het cylofaan er om doen. We werden zo vriendelijk onthaald, ik voelde me net een filmster. Allemaal lachen, zwaaien en zingen en ze willen met je op de foto of een hand geven. Hier hebben ze plezier in het werk. Daar kunnen wij nog van leren. Verder reizend naar Malang weer hele mooie rijstvelden gezien en naar een waterval geweest.

Daarna geluncht. Ik kon helaas alleen maar wat rijst eten, maar het zag er allemaal weer erg goed uit en het rook lekker. Ze hadden ook 10 verschillende soorten sambal.
Nog een korte tour door de stad en nu in het hotel. Dit keer weer een lekker zacht bed, dus proberen wat te slapen.

Het reizen in de groep bevalt me heel goed. Ik heb het dan wel getroffen met de reisleider en de groep. Zeker nu ik last heb van mijn buik is het een veilig gevoel, iedereeen komt met een middeltje, vragen hoe het gaat en kunnen op je letten.

  • 04 Oktober 2013 - 12:37

    Henny:

    fijn dat je het zo naar je zin hebt en ook de groep goed ligt; maar helaas die buikpijn; hoop dat het gauw over is en je weer lekker kunt genieten van het heerlijke eten. je moet soms wel erg vroeg op, maar dan zie je ook wat, wouw. hartstikke leuk dat je nu ook wat foto's mee kon sturen,dan is nog beter te volgen wat je zoal meemaakt, het ziet er allemaal fantastich uit, geniet nog maar lekker van alles; nog geen leuke indojongen ontmoet? nou wijfie tot gauw maar weer; kijk nu al uit naar je volgende verslag.
    liefs en kusjes ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 7485

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 25 Februari 2015

Thailand

26 September 2013 - 22 Oktober 2013

Indonesie

Landen bezocht: