Bijna weg! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Patricia - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Patricia - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia

31 Januari 2015 | Nederland, Utrecht

Indonesië smaakte naar meer. De mensen, de natuur en cultuur, de vrijheid. Wat was niet bijzonder. Ik begrijp nu het verschil tussen reizen en vakantie. En ook dat reizen verslavend is. Hoog tijd voor nieuwe avonturen! Ik trek er 3,5 week op uit in Thailand. Ik kijk uit naar dat heerlijke gevoel van vrijheid en het niet weten.

Ik ben van plan om alles op een heel relaxed tempo te doen. Geen gesjees in tourbussen, maar het gevoel hebben echt ergens geweest te zijn. Weer een stukje Azië ontdekken en van mezelf. Spannend, want het zit niet in mijn systeem om niets van tevoren te plannen, maar dit keer laat ik het los. Leven in het nu is het doel, geen zorgen om morgen en gister, alleen vandaag telt! Ik laat me onderdompelen in een verassend en spontaan avontuur!

Volg je me op mijn reis?

  • 31 Januari 2015 - 19:41

    Martijn:

    Heerlijk.
    Ga lekker genieten en ontdekken en ik zal je zeker volgen.
    Hopelijk weer een mooie reis om nooit te vergeten.

  • 31 Januari 2015 - 19:54

    Marieke:

    JAAA, ik ga je zéker volgen! Ben heel benieuwd naar je avonturen, belevenissen en verhalen.
    Bij deze wens ik je alvast heel veel plezier en een goede reis ... heel mooi zoals je het omschrijft. Dat leven het doel is, dat alleen vandaag telt. Ga het ervaren en ervan genieten. Dan kan niemand het meer straks van je afnemen.

  • 31 Januari 2015 - 22:30

    Tamaar:

    Superstoer schat!!! Een van de leukste landen van Azie!!
    Ga genieten van ieder uur! Nieuwe ervaringen, nieuwe mensen! Chang Mai, Pai, alle Ko-tjes !! Super!! Mis je nu al! En als je terug bent, word je heel snel weer tante

  • 01 Februari 2015 - 12:29

    Merel:

    Ik ga je zeker volgen (en missen

  • 01 Februari 2015 - 15:55

    Gretha :

    Ook deze keer ga ik je zeker volgen. Beleef het, geniet ervan en schrijf het op voor later.

  • 02 Februari 2015 - 09:37

    Ester:

    Have fun!! Verlaat de sneeuw en ga de zon tegemoet.
    Veel plezier en genieten daar!!

  • 02 Februari 2015 - 13:44

    Henny:

    geniet van deze prachtige reis lieve schat, ik ga je natuurlijk volgen en kijk met spanning uit naar je reisverslagen

  • 02 Februari 2015 - 20:30

    Wendy:

    Echte super stoer dat je dit doet. Een levenservaring die niemand van je afpakt. We kijken uit naar je eerste verhaal. GENIET !!!

  • 02 Februari 2015 - 21:03

    Nico:

    En daar ga je dan.... ik hoop dat je een beetje kan pitten in t vliegtuig meis. Als je dit leest ben je denk ik gesetteld in Bangkok. Ik ben benieuwd wat je van deze gekke stad gaat vinden en kijk dan ook uit naar je eerste verhalen. Ik denk aan je en vind het heel stoer dat je dit gaat ondernemen. You go girl ;)
    Liefs en een dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Thailand

Een verassend en spontaan avontuur

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

Ko Phangan

24 Februari 2015

Ko Phangan

15 Februari 2015

Krabi

12 Februari 2015

Pai part II

10 Februari 2015

Pai
Patricia

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 7514

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 25 Februari 2015

Thailand

26 September 2013 - 22 Oktober 2013

Indonesie

Landen bezocht: